søndag 3. oktober 2010

Sokker


IMAG0094
Originally uploaded by Stinesine
I dag fikk jeg endelig fullført sokkene til Mina. Hun krever å få klippe trådene hver gang jeg strikker noe. Så med skrekkblandet fryd lar jeg jentungen klippe, med hjertet i halsen hver gang siden hun klipper litt i vildesky. Men det ble ikke saksehull i sokkene denne gangen heller. De ser litt smale og rare ut, men de passer henne perfekt. De er strikket i et finsk garn som Beate på jobb handla til meg i Kilpis. Det er fra Novita og heter 7 brødre, tror jeg, min finsk er ikke veldig bra. Har lært noen få ord i jobbsammenheng, men det innvolverer faktura, fakturanummer, beløp og sånne unyttige ting når det kommer til strikking...
I alle fall, her er de.
Jeg har i tillegg strikket kjolen nesten ferdig, mangler bare bærestykket bak. Trenger jeg å si at den produktive helga skyldes at jeg har vært alene hjemme???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar