onsdag 13. juli 2011

Fritidsgarnkjole

Det ble vist enda et innlegg fra meg i dag.



Skulle rydde litt i garnkurven, som i grunn tyter over slik at det ligger masse på gulvet rundt. Konklusjonen for hvordan jeg skulle få det ryddigere det var at jeg var nødt til å fullføre noe..
Valget var lett, fritidsgarnkjolen var så godt som ferdig, manglet bare å feste trådene og sy sammen under armene.
Kjolen ble akkurat sånn som jeg ville ha den, passer perfekt, og blir akkurat passe varm til en frostpinne sånn som meg, det fristet faktisk å ta den på nå, men det er jo tross alt sommer så jeg lot være. Graderstokken viser neppe mer enn 10 grader ute, men får spare den til vinteren.


Her er den, har verken vasket eller dampet den ennå, regner med den blir penere når jeg får gjort en av delene.


Juli2 006 by Stinesine


Juli2 008 by Stinesine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar