søndag 1. juli 2012

Noen som vil hjelpe meg????

Uff, jeg er så fryktelig lat og dårlig på å brette klær kontinuerelig, så når det renner over inne på vaskerommet MÅ jeg brette og stappe i skap. Dette var haugen fra i dag. Det værste av alt er at det tok bare 30 min å brette det, så det bør være overkommerlig og ta litt og litt ogsså i grunn. Untitled Strikker litt også for tiden.... Prøver å bruke garn jeg har liggende, såkalt lagergarn så da ble det en Morogenser fra Pickles i Pickles Pure alpakka, Viking alpakka silke, Cascade 220 og Heilo. Selv om strikkefastheten ikke er helt lik, så funker det greit. Cascade som er det tykkeste er den mørke lilla, så den er ikke brukt så masse. Fargene er best gjengitt i det øverste bildet, men ser det ble litt utydelig så bilde nr viser genseren bedre. Jentungen er foreløpig fornøyd i alle fall. Untitled Untitled Slenger med et bilde tatt i natt, veldig konsentrert midnattsol i Tromsø i går... Untitled

2 kommentarer:

  1. Det var litt av en kleshaug ja. Godt å få slikt unna.

    Fin genser, har det mønsteret i køen min jeg også. :)

    SvarSlett
  2. He,he.. ja jeg har en haug her også... Genseren ser ut til å bli nydelig!!

    SvarSlett