lørdag 7. juli 2012

Nøstebarns kragejakke

Har helt glemt å vise frem Nøstebarns kragejakke til barn, så her er den!!! Strikket den dobbel tråd av Rasmillas yndlingsgarn. Garnet var godt å strikke med, men synes det er litt slafsete i bruk... men om det skyldes av det er bomull i det eller om det er kvaliteten eller bruken, det vet jeg ikke. Mina liker den veldig godt i alle fall, og har brukt den mye i vår og sommer. (nord-norsk sommmer vet dere....) Her er det beste bildet jeg fikk knipset av en jente som aller helst ville gjøre noe annet enn å bli tatt bilde av. Untitled Dere som kjenner meg vet jeg har HELT skodilla, så slenger med et par bilder av mine yndlingssko denne sommeren. Elsker at moten nå i sommer består av farger!!!!! De blå tror jeg at jeg kan bruke i vinter også, med sort strømpebukse og skjørt!! De røde er mye knæsjerte, bringebærrød faktisk, enn bildet tilsier. Untitled Untitled

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar