lørdag 11. februar 2012

Her kommer et lite bilderas fra Abu Dhabi hvor vi var i jula. Det er en fantastisk by med utrolig mye å by på, rett og slett en drømmeferie. Urbant men samtidig arabisk og annerledes, trygt og rent, flotte bygninger, gull alt som glimrer, god mat, bra shopping og flott for ungene!

Abu Dhabi 386
Abu Dhabi 327
Abu Dhabi 316
Abu Dhabi 279
Abu Dhabi 256
Abu Dhabi 147
Abu Dhabi 059
Abu Dhabi 046
Abu Dhabi 044
Abu Dhabi 015

Drømmer meg tilbake til Abu Dhabi, mens jeg titter ut på snøen som daler ned i Tromsø. Når jeg tenker meg og så tror jeg ikke jeg har sett så mye snø siden før vi dro på juleferie. Så det er vel på tide at vi får snø i her også, det var grønt gress i rundkjøringene her tidligere i dag (riktignok ikke årets avling med dog).

3 kommentarer:

  1. Åhhh så flott!!! Heldige dere som akkurat har vært her!! :):)

    SvarSlett
  2. Å så flotte bilder. Nå fikk jeg veldig lyst til å dra nedover dit. Har alltid ønsket meg dit :)

    SvarSlett
  3. Åh, det så herlig ut! Flotte bilder du har tatt.

    SvarSlett