tirsdag 3. april 2012

Kaker i lange baner

Det beste først:
Påskekalenderen min. I dag fikk jeg to nøster gammelrosa Mini Alpakka og en bok til!!!!! Hurra elsker bøker, og garn :)
IMAG0585

Bakte to kaker etter jeg kom hjem fra jobb, man må jo ha kaker i påsken.
Krydderkaken falt litt sammen, men det er ikke noe festkaker jeg skal ha, så det er helt ok
IMAG0607

Oreo Dream cake. Oppskriften er hentet fra detsoteliv.no... de har sånn teit kopisperre så jeg får ikke kopiert verken link eller bilde.. men her er mitt bilde i alle fall:
IMAG0608

Har også fått strikket litt på jakken til Mina. Veldig godt garn å strikke med, venner meg til fargene også nå.
IMAG0609

3 kommentarer:

  1. Du har en utrolig koselig blogg. Og jeg er veldig glad for at jeg fikk være påskevennen din. Håper du liker de råsa pakkene!

    SvarSlett
  2. Så koselege påskegåver du har fått. Ønskjer deg ei fortsatt fin påske.

    SvarSlett
  3. Heia Stine;) gratulerer som vinner av give away inne hos meg.Send meg adressen din-så får du Cath Kidston pakke i posten.Beklager at jeg er sein å gi beskjed, men skal pakke og sende så fort jeg har adressen din;) å så deilige kaker-nam nam... Klem fra Vera i Bodø

    SvarSlett