mandag 2. april 2012

Sol og påskestemning

Hvem sier man ikke kan ha påske selv om man jobber?? I går strikka jeg mens jeg så på krim og spiste sjokolade, i dag har jeg tenkt å gjøre akkurat det samme. Strålende vær i dag også, sola sto rett inn på kontoret når jeg kom kl 0720 i mårrest, måtte bare forevige øyeblikket, det betyr nemlig at sola står bra høyt når den kommer inn vinduet på jobben så tidlig.
IMAG0598

Var en tur på Jekta og Obs for å handle inn til kakebaking i morgen. Har tenkt å prøve meg på Oreo kaken, har bakt den før så den vet jeg er god. Så fant jeg en oppskrift på Dagbladet, krydderkake med sjokoladeglasur.

Tror dette blir gode påskekaker.

Som om at jeg ikke han nok prosjekter på gang allerede så starta jeg på enda ett i går. Har hatt garnet liggende på vent en ukes tid, men nå måtte jeg bare, hehe.
Har starta på Kragejakke fra Nøstebarn i Rasmillas yndlingsgarn. Garnet er 55% ull og 45% bomull, tror det blir perfekt utover våren og sommeren.
Utrolig fint garn, selv om jeg ikke er 100% fornøyd med rosafargen og den lilla sammen, men men, jentungen blir sikkert fornøyd.
IMAG0594
IMAG0595

I dag fikk jeg dette i kalenderen min!! det var litt surr med dagene, men siden det var en pakke merket 3. april så åpnet jeg denne i dag, selv om det bare er mandag, hihi. Bok nr 2 av camilla Läckberg, og to nøster babyull i råååååsa :)
IMAG0578

1 kommentar:

  1. Så fin påskekalender du har, da! Moro!

    Og ja, påsken kan virkelig nytes, selv om man jobber. Nyt sola og påsken OG kaken! =D

    SvarSlett