søndag 26. februar 2012

Votter

Det er ikke ofte jeg strikker votter, jeg har litt "skrekk" for å strikke to like rett og slett. Men har vottemangel så jeg måtte, og da velger jeg selvsagt ikke enkleste utvei..

Her er Kristins Løytnantshjerter Votter. De sitter godt på min lille hånd. Strikket på pinne 2,5 i noe sokkegarn jeg har bestilt fra usa, husker ikke navnet.

IMAG0532

IMAG0534

IMAG0533

Her i Tromsø skinner sola som aldri før. Vi skal snart på en mini-fotballturnering med Lucas, senere skal de trei familien som har lært seg å kjøre slalom dra i Kroken en tur.... Jeg SKAL prøve.... til påske....:)

Ha en fin søndag!

10 kommentarer:

  1. Nydelige votter du har strikket. Digger fargene du har brukt ;)

    SvarSlett
  2. Kjempefine votter :) Jeg syns pinne 2,5 er et mareritt noen ganger, men det går en gang i blant :)

    SvarSlett
  3. Så flotte votter du har strkket. Det der er en tålmodighetsjobb, iallefall for meg som ikke er sååå glad i tynne pinner. Lekkert fargevalg!

    SvarSlett
  4. Nydelige votter du har strikket.

    SvarSlett
  5. Nydelige votter.
    Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  6. Disse vottene liker jeg veldig godt! Hadde glemt å lagre mønsteret tidligere, så takk for link!:-) ...og marius kjolen din er jo bare helt fantastisk lekker!!!

    SvarSlett
  7. Åh, helt nydelige votter!

    SvarSlett