onsdag 15. august 2012

Happy!!!!!!!!!!!!!!!

Føler meg happy i dag, og da var det på sin plass med en happyplante! Kjøpte denne herligheten på Ica når jeg var ute å handlet brød i kveld, passer perfekt! Untitled Var og ga blod i går, for første gang. Jeg har sett fått blodoverføring en gang (det var ikke livstruende), og har lenge følt at jeg vil "gi noe tilbake" om dere skjønner. Har alltid trodd jeg har hatt for lite blod for å gi, har lenge ligget på 10-11, man må ha 12,5 for å gi. Nå hadde jeg 12.9 så da var jeg god som gull! Som premie/takkegave valgte jeg denne fantastisk søte koppen. Jeg ELSKER rosa, trenger jeg å si det egentlig??? Fortalte sønnen min at jeg betalte med BLOD, det var skikkelig gøy å høre for en gutt på 7 år. Har tildigere forklart han prinsippet med å gi blod, så han skjønte spøken min. Synes det er en fin ting å kunne gi blod, dersom man ønsker det. Untitled

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar