fredag 9. mars 2012

ROOOOOSA

Nå aner jeg vår her nord også, selv om jeg egentlig vet at vi får mere snø. I dag var veiene bare/begynt å bli bare for snø, til og med helt opp til oss!! 5 plussgrader og delvis sol, aner frem våren så godt jeg kan.

Lucas er fortsatt på vinterferie i Malangen, han har det helt supert og opplever ting som ikke kan oppleves i byen. Han kommer sikkert hjem full av opplevelser, inntrykk, nye lærdommer og litt nykker. Hvem får vel ikke nykker av masse oppmerksomhet og tante, onkler, søskenbarn og bestemor som står på pinne for han ;) neida, det går sikkert så bra så.

Var hjemme med syk Mina her en dag, da strikket jeg disse pulsvarmerne fra Pickles. Jeg har lenge hatt noen nøster med Drops sitt utgåtte garn Silke alpakka, men har ikke hatt noe fornuftig å bruke to nøster av hver farge på, men disse passet perfekt til dette garnet. Brukte pinne 5 i stedet for oppgitt 5,5, mest fordi jeg ikke finner mine 5,5 pinner.. de ble litt små, men jeg har ganske små hender så det ble bare bra. Tok bildene på jobb, syntes de var så fine sammens med London-skjerfet mitt :) (kjøpt på HM, men i London hehe)

IMAG0546
IMAG0547
IMAG0548

Brit har en påskegavekalender-konkurranse i bloggen sin, stikk innom henne og ta en titt!!



2 kommentarer:

  1. Så fine :) Veldig kjekt når de passer til noe du har fra før og, dette blir jo et supert sett! God helg!

    SvarSlett
  2. Ååå.. så fina! I love pink! :)

    Önskar dig en strålande onsdag! Stor kram Joy

    SvarSlett