torsdag 19. november 2009

Hjemme med syk liten Mina i dag

Mina er syk i dag, hun har litt feber og er slapp. Når Mamma hentet ungene i barnehagen på tirsdag sa de voksne på avdelingen at hun var litt slapp og virket syk, men vi syntes hun virket helt frisk og det falt oss ikke inn å holde henne hjemme i går. Hun var ikke varm og var i full vigør på kvelden og morgenen i går. I går ringte de meg i 11-tiden og fortalte at hun hadde 38 i feber og var slapp, så da måtte hun jo hentes. I dag virker hun også i fin form, men det er stor forskjell på å være hjemme og være i barnehagen. Vi har kost oss med pepperkaker og sett på Kaptein sabeltannfilm, nå sover hun i senga si, etter mye overtalelse..

Jeg har begynt å strikke meg pulsvarmere, eller det blir vel egentlig votter uten fingre og tommel. Når jeg skal kjøre bil er det greit å ha fingrene og tommelen fremme for å få litt bedre grep og det er også enklere å hjelpe barna med ting og tang på vei til og fra barnehagen med slike votter. Strikker de i tynn alpakka på pinne 3, det er de minste pinnene jeg har strikke tmed tror jeg, misliker tynne pinner, for da tar alt så laaaang tid.

Bilder av Mina sist hun var sånn syk som hun er nå

Her er hun på tur, har hentet lua, dukkesmokk og jakke selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar