søndag 15. november 2009

En dille...

Jeg har alltid vært glad i å lese, og har masse bøker, spesielt krimbøker. Jeg har lest med aller meste av Holt, Mankell, Lindell, Marklund, Fossum, og moter meg opp til å ta fatt på "Luftslottet som sprengtes" av Stieg Larsson. Den er veldig tykk, ikke det at jeg frykter tykke bøker, men bøker som er så spennende som disse krever sene nattetimer og lange dager, dermed får den vente til jul, for da skal jeg ha masse fri!!! Har fått avspasere 23 og 24. des og 28 og 29. Fryktet at jeg måtte jobbe julaften, har gjort det før og det går helt greit, men siden vi skal ha middagen hos oss er det fint å ha fri på formiddagen til å forberede, i tillegg til å se på tv.
I dag tenkte jeg at jeg skulle legge ut bilder av alle barnebøkene vi har, for jeg visste det var mange... men ikke at det var så mange. Jeg har vært med i en del klubber hvor jeg har fått mye billig, har handlet mye til full pris og mye på salg, og vi har vært på heldig å få sikkert halvparten hos Mortens bror og familien hans.












Ja, ungene har i alle fall nok lesestoff, og for om noen skulle undre om vi er ofte på biblioteket så er vel svaret nei, ikke så ofte...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar