mandag 10. oktober 2011

Ferdig UFO

Endelig har jeg somlet meg til å gjøre ferdig pulsvarmerene/vantene jeg begynte på for sikkert 1,5 år siden. Det begynte som et prosjekt der jeg skulle lære meg fletting, men de endte opp ferdig lenge etter jeg hadde tenkt, og jeg har strikket masse fletter før disse ble ferdige. De er strikket i Viking alpakka silke, et utrolig flott og herlig garn. Kunne virkelig tenkt meg en jakke eller en undertrøye i dette garnet. Det var litt dyrt da, koster vel 54 kr for nøstet, så skal jeg strikke noe stort så må jeg være 100% sikker på prosjektet først. Til disse pulsvarnerne gikk det med bittelitt over ett nøste, det er det som er årsaken til at det tok sånn tid, for jeg måtte nemlig til ganrbutikken å kjøpe mer garn.. for der har jeg jo ikke vært på 1,5 år..*kremt*
Garnet er forresten kjøpt på Bundingen, min favorittgarnbutikk!!!! Utrolig koselig betjening og masse hjelp å få, anbefales. Den ligger på Jekta for de som ikke har oppdaget den.
Bildene ble litt rare... fargen er egentlig en mellomting...
Her:
IMAG0375
IMAG0378
Her er et bilde av meg og lille som dukket opp på telefonen, tror det er tatt for noen uker siden da jeg var hjemme med febersyk lille..
IMAG0364

1 kommentar:

  1. Kor hærleg er det vel ikkje å verta ferdig med UFO, same kor gamal den er....?! ;)
    Din vart iallefall ein lekker FO ;)

    SvarSlett