mandag 10. oktober 2011

Krim på vei hjem til meg

I postkassen altså! Jeg er superfan av alt som heter britisk krim kan nevne Poirot, Frost, Gentley, Lewis, Morse, Miss Marple, Thorne, Foyle osv osv.
Når høsten og vinteren kommer snikende ramler det alltid litt krim ned i poskassen min, tror nok det har noe med årstiden som for meg oppfordrer til inneaktiviteter, dere som kjenner meg vet jeg ikke er så himla glad i å være ute og i alle fall ikke på vinteren og i mørket. Vi nærmer oss mørketiden med stormskritt så det er fint å være litt forberedt. I år blir heldigvis mørketiden litt forkortet for oss, da vi skal besøke min onkel, tante og søskenbarn i Abu Dhabi til jul!!! Det gleder vi oss vilt til.
I dag har jeg bestilt denne fra cdon.no. Cdon er litt dyrere enn det trenger å være, men jeg har så mange Poirotbokser fra den norske bokssammensetningen at det er greit å fortsette med det..
Dette er Poirot 11, lurer litt på at det bare er gamle episoder, men time will show. Reserverte samtidig Poirot 12 som kommer i november.
Fra play.com, som er min favorittfilmbutikk bestilte jeg disse:

og

Det som er så genialt med play er at de har fri frakt, og at de sender alt du har bestilt hver for seg, så det skal litt til å komme over tollgrensen på 200 kr, i alle fall går det fint med en dvdboks eller en film.

Brits-puslerier har jubileum og lodder ut julekalendere!!! Her er linken til henne om du vil delta eller bare lese litt

2 kommentarer:

  1. Jeg er også en elsker av krimfilmer. Krimfilm og strikking er en ypperlig høstaktivitet. Takker også for at du deltar på mitt julekalenderlotteri. Kanskje du blir en av de heldige:)

    SvarSlett
  2. Jeg elsker Poirot og Marple! Visste ikke at det kom ut ny Poirot så takk for tips :)

    SvarSlett