onsdag 12. oktober 2011

I dag er det ordentlig guffent vær ute, vind og regn, brr.. Må innrømme at vi har hatt lite styggevær siden i vår egentlig, så på fredag sto jeg i barnehagen og snakket med en annen mor som var like usikker på hva vi skulle kle barna i ute, det var jo så lenge siden vi hadde opplavd regn. Kanskje en mild overdrivelse, men er faktisk litt usikker på hva jeg skal kle på ungene, vi har i alle fall begynt med ullundertøy, men vinterdress og annet vinterutstyr får vente en stund til tenker jeg. Mina har fått en ny Reima vår/høstdress, eller egentlig ikke ny, den har ligget i skapet i sikkert to år før den plutselig dukket opp her uten at hverken jeg eller Morten kan huske å ha kjøt den. Men lappene hang på og jeg kan såvidt erindre at jeg kjøpte en dress til Lucas på tilbud for leeeeeenge siden.. han har selvsagt vokst fra dressen både i størrelse og alder, men jeg er glad for at Mina godkjente en dress som er brun, grønn og hvit.

Som jeg tidligere har skrevet så har jeg lånt en bok på biblioteket som heter Barneklær og kosedyr, her er noen dårlig mobilbilder av det jeg har lyst å strikke fra boken. Den inneholdt også en masse morsome 80-talls mønstre på klær til barn, artig å se hvordan jeg sikkert var kledd som barn :)
IMAG0366
IMAG0367
IMAG0368
Jakkene er utrolig kule, spesielt den med fletter, tror Mina må få en sånn en dag.

Var hos frisøren i går, 5 mnd siden sist...er alt for dårlig til å komme meg til frisøren før jeg får en grusom utvokst frisyre.. men her er resultatet, tatt med dårlig kamera på laptopen..
Oktober2 002

Fikk forresten nyhetsbrev fra Strikkenett om at fra den 17 oktober har de 25% på all alpakka fra Drops!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar