torsdag 11. august 2011

Dette blir et kort lite skryteinnlegg. Er sliten etter en lang ettermiddag med bursdagsfeiring for Lucas som ble år i dag. Bursdagsselskaper er jammen koselige, men man merker det etterpå.

Skrev for noen dager siden at jeg hadde mailutvekslet med Todamer ang. mere Lima til kjolen min, de hadde rett innfarging. Dagen etter at jeg fikk betalt fakturaen lå garnet i posten! Samme farge og innfarging jeg manglet, kjøpte 3 nøster, håper virkelig det holder altså. I tillegg til garnet jeg hadde bestilt lå det en kjempeflott pinnemåler (aner ikke hva det heter) helt gratis. Den var praktisk fordi det er linjal og litt forstørrelsesglass på den, den er fra KnitPro btw. Todamer er en super butikk jeg kommer til å bruke flere ganger, ikke pga. den gratise pinnemåleren men for rask svar på mail og ikke minst rask levering.

August1 145August1 146

Ha en god kveld alle sammen!!

1 kommentar:

  1. Jeg har også handlet hos to damer og jeg anbefaler dem som deg:)

    SvarSlett