tirsdag 9. august 2011

Endelig har vi fått malt veggen i spisestuen! Har lenge snakket om at vi synes det er litt for hvitt her i stua og spisestua. Litt merkelig utsagn kanskje, siden jeg føler jeg maler alt hvitt for tiden... Men vi tenkte det kunne være fint med en kontrastvegg. Jeg var på Obs bygg å kjøpte Lady Pure Color i fargen betong her en dag og i går malte Morten veggen. Og vi er kjempefornøyd!!!! Utrolig fin farge og nydelig maling. Matt maling er faktisk ganske fint, spesielt til den blanke hylla og skapet.

August1 155
August1 150

Og har som alltid ikke FØR-bilder, men dere ser i alle fall hvor fint det ble, før var veggen hvit altså.

Ha også bilder av døra på kjøkkenet som vi malte i tavlemaling. Denne har jeg faktisk FØR-bilder av. I det siste bildet har jammen meg min vakre krakk sneket seg inn.(veldig fornøyd med den malejobben altså)
August1 090
IMAG0320

Koselig om du legger igjen en liten kommentar.


2 kommentarer:

  1. ble jo skikkelig fint da =) likte veldig godt betong fargen ;-)

    SvarSlett
  2. Veldig fin farge! Gjorde seg godt med hvite detaljer og grønne blomster til :)

    SvarSlett