fredag 16. oktober 2009

Endelig helg!!

Jepp, nå er det endelig fredag, fredag er virkelig den beste dagen i uka, for da har man hele henga framfor seg.
I dag var det endelig blitt bart på veiene igjen, det var vel egentlig det i går også, men det var speilhålka her vi bor da. Så da kunne jeg endelig kjøre igjen! For dere som ikke vet det så bor vi på toppen av øya og ungene går i en barnehage som ligger på toppen av en bratt svingete bakke som det er umulig å ta fart foran for å komme opp, derfor går det rett og slett ikke ann å ha piggfrie dekk. Vi har ikke kjøpt de frivillig, de fulgte med vår Drammen-fødte bil. Men vi ga de en sjanse sist vinter, det viste seg at fungerte bra på vinterføre, men ikke opp til barnehagen stort sett uansett og heller ikke på is og masse snø. Minnes enda de to dagene jeg måtte DYTTES ut av parkeringsplassen som her helt FLAT... for å si det sånn så var det ingen andre biler som måtte bli dytta... Følte meg veldig lur ja...
I alle fall, så skal vi kjøpe piggdekk snart!

Her er et bilde tatt fra jobb 8 oktober


Her er bilder av ungene tatt nå på søndag, masse snø og full vinter




I går var jeg alene med ungene litt på ettermiddagen, eller rettere sagt i middagstid så da fikk ungene bestemme, dette er resultatet:


Grønne pannekaker med bacon og sukker! Det grønne er bare konditorfarge, men jeg fikk noen rare blikk av en barnehageansatt i dag når Mina åpnet matboksen sin og viste frem en grønn pannekake hun hadde fått med fra i går. Men ungene spiser mer om jeg lager litt morsomme pannekaker. Prøvde sort farge (cacas sine fantastiske farger), de ble liksom ikke så fine, men veldig svarte...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar