tirsdag 20. oktober 2009

Har vært hjemme med Mina i dag

Mina hoster en del, så hun måtte være hjemme i dag også. Vi kosa oss masse, hun lekte mye på rommet, hørte på musikk, satt på fanget, så på Kaptein Sabeltann film (eller Satan som hun kaller han) og sov littegranne.
Hun har ikke funnet på så mye rart i dag, heldigvis :o)

Jeg har strikket på et vottepar, jeg er medlem i en Votteklubb fra Projo, jeg får tilsendt en pakke med garn og mønster 4 ganger i året tror jeg, har bare fått en pakke. Jeg er nesten ferdig med en slik skal de bli:

Mine blir veldig store, vet ikke om jeg strikker løst,men tror egentlig ikke det... Mulig det blir nye votter til Morten, de passer jo godt til jakken min, som han sa.

I går fikk jeg de vevde merkelappene fra Sabo. Genialt å merke hjemmestrikka ulltøy og de litt tykke ullsokkene med. Til Lucas kjøpte jeg grønne lapper med blå skrift og til Mina hvite med rosa skrift. Lappene festes med tagit, ligner på en tegnestift man setter en bakdel på slik at det sitter fast.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar